AKCE: 20% sleva na nákup 3 a více šumivých bomb do koupele

Recenze a doporučení

Recenze od vás – našich milých zákazníků – jsou pro nás důležitou zpětnou vazbou. Věříme, že i pro vás jsou recenze podstatné a pomáhají vám rozhodnout, zda vytipovaný výrobek koupit. Velmi si proto vážíme zákazníků, kteří si najdou chvilku na sepsání své osobní zkušenosti s naším výrobkem.

Každá recenze prochází schvalovacím procesem. Cílem je předat ostatním zákazníkům pouze slušná hodnocení, která popisují osobní zkušenost s našimi výrobky.

Transparentnost je pro nás zásadní, proto negativní recenze neupravujeme ani nemažeme. Je naprosto v pořádku, že vám něco nevyhovuje nebo zkrátka nesedne. Nebojte se podělit i o takové zkušenosti. Vyhrazujeme si však právo smazat falešná hodnocení, recenze na nesouvisející výrobky, s hrubými výrazy nebo s odkazy na jiné weby.

Zveřejněné recenze by měly pocházet pouze od zákazníků, kteří u nás hodnocený produkt zakoupili, či od obdarovaných, kteří výrobek dostali jako dárek od svých blízkých. V současné době však bohužel nejsme schopni recenze ověřovat. Na změně technického řešení již pracujeme. Děkujeme za pochopení.

Jak napsat recenzi a čemu se vyvarovat?
  • Ohodnoťte zboží pomocí hvězdiček (5 = nejlepší, 1 = nejhorší).
  • Popište svou vlastní zkušenost s výrobkem.
  • Držte se fakt a neuvádějte nepravdivé údaje.
  • Neodkazujte na jiné webové stránky.
  • Vyvarujte se urážek, vulgarismů, rasismu, vyzývání k násilí apod.
Nepište recenzi, pokud se jedná o:
  • problém s doručením objednávky – poškození nebo záměna zboží, chybějící dárek apod.
  • dotazy


V těchto případech nás prosím kontaktujte na eshop@manufaktura.cz, +420 230 234 392 (po–pá 9–17 h) nebo v chatu. Společně to vyřešíme.

Vaše časté dotazy

  1. Jak přidám recenzi?

Na stránce každého výrobku najdete pod fotografií záložky. Klikněte na záložku RECENZE. V ní potom na tlačítko PŘIDAT RECENZI. Ve formuláři vyplňte své jméno a příjmení, počet hvězdiček a popište osobní zkušenost.

2. Kdy napsat recenzi?

Pokud se jedná o kosmetický výrobek a chcete zhodnotit jeho účinky, napište recenzi až ve chvíli, kdy máte s daným výrobkem zkušenost alespoň několik dnů, ideálně týdnů. První dojem totiž nemusí být objektivní. Pokud hodnotíte doplňky, čaje či sirupy popište vlastní zkušenost s chutí, vůní či designem obalu.

3. Proč hned po odeslání svou recenzi nevidím?

Všechny recenze čekají na schválení a ruční kontrolu. Každý den se tomu aktivně věnujeme, občas se však může stát, že schválení trvá několik hodin, ve výjimečných případech několik dní.

4. Mažete negativní recenze?

Negativní recenze nemažeme ani nijak neupravujeme, i ty jsou pro nás nenahraditelné. Respektujeme vaše názor, dojmy a zkušenosti. Mažeme pouze hrubé a vulgární recenze nebo ty, které odkazují na jiné weby.

5. Mohu svou recenzi odstranit?

Ano, i to je možné. V takovém případě nám napište na e-shop@manufaktura.cz bližší info o recenzi (jméno, datum a znění recenze).

Informace o tom, jak zpracováváme a chráníme Vaše osobní údaje, najdete na stránce Ochrana osobních údajů.