SPECIALIST(K)A E-SHOPU
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se bude se starat o náš zavedený e-shop Manufaktura CZ/SK/COM, bude o něj pečovat a dále ho rozvíjet. Budete nám pomáhat vylepšovat úroveň poskytovaných služeb a zákaznickou zkušenost v oblasti online nákupů, mít na starosti správu produktů a produktových setů, či plánování a správu bannerů nebo kontrolu promoakcí. Budete úzce spolupracovat s marketingovým oddělením (grafičky, copywriterka, event manažerka, atd.), se zákaznickým servisem a expedicí a s externím dodavatelem e-shopu.
Jaké zkušenosti a dovednosti od Vás požadujeme?
- Zkušenost se samostatnou správou e-shopu min. 1 rok
- Zkušenost s rozesílkou newsletterů min. 1 rok
- Uživatelská znalost Excelu
- Gramaticky správná čeština
- Alespoň pasivní znalost AJ (úroveň A2)
- Schopnost dívat se na věci očima zákazníka
- Pečlivost a samostatnost
Velmi uvítáme, příp. zaškolíme:
- Orientace v segmentu Zdraví a krása
- Orientace v GA 4
- Znalost základů HTML, UX/UI a SEO
- Zkušenost s e-shopovým řešením WPJshop
- Zkušenost s mailingovým nástrojem IncoMaker
A co nabídneme my Vám?
- Skutečně přátelskou a „nekorporátní“ pracovní atmosféru
- Prostor pro vlastní nápady a kreativitu
- Motivační finanční ohodnocení
- Možnost rekreace v krásných firemních apartmánech přímo u vody na Lipně
- Možnost účasti na školeních, workshopech atp.
- Flexibilní pracovní dobu, příspěvek na stravování
- HPP 1/1 na dobu určitou – zástup za MD a RD
ZAUJAL VÁS NÁŠ INZERÁT?
Pošlete nám Váš životopis spolu s motivačním dopisem na cv@manufaktura.cz do 15.10.2023, předmět SPECIALIST(K)A E-SHOPU.
Finanční referent(ka)
Do našeho ekonomického týmu hledáme kolegu či kolegyni na pozice Finanční referent/ka.
Jaká je náplň práce?
- Příprava a evidence podkladů pro skenování
- Administrativa v ekonomickém oddělení
- Archivace dokumentů
- Spolupráce na přípravě podkladů pro controlling a reporting
- Další úkoly dle požadavků účetní
Jaké zkušenosti a dovednosti od Vás požadujeme?
- SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- Pokročilá uživatelská znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word, Outlook) - pro uchazeče je připraven praktický test
- Ochota učit se nové věci
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti
A co nabídneme my Vám?
- Zázemí v ekonomicky stabilní a příjemné společnosti, korektní jednání
- Možnost uplatnění a rozšiřování svých znalostí, dovedností a osobních kvalit
- Motivující mzdové i pracovní podmínky
- Možnost rekreace v krásných firemních apartmánech přímo u vody na Lipně
- Možnost účasti na školeních, workshopech atp.
- Flexibilní pracovní dobu, příspěvek na stravování
- HPP 1/1 na dobu určitou – zástup za MD a RD, nástup možný dle domluvy
ZAUJAL VÁS NÁŠ INZERÁT?
Pošlete nám Váš životopis spolu s motivačním dopisem na cv@manufaktura.cz do 15.10.2023, předmět Finanční referent(ka).
Prodejní asistentka - Praha
Je vám blízká myšlenka konceptu domácích lázní a podpory české tradice? Baví vás práce s lidmi? Máte rádi kosmetiku? Chcete využít znalosti cizích jazyků? Potom hledáme právě vás!
Náplň práce:
- Poradenství a péče o zákazníky
- Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
- Aranžování zboží, udržování prodejny dle standardů společnosti
- Práce s pokladnou
Požadujeme:
- Příjemné profesionální vystupování
- Dobré komunikační schopnosti
- Aktivní přístup k zákazníkovi, týmovou spolupráci
- Schopnost samostatného uvažování
- Aktivní znalost AJ
Nabízíme:
- Dlouhodobou spolupráci na HPP (1/1, 3/4 nebo 1/2 úvazek), případně dlouhodobou brigádu (DPČ)
- Motivační finanční ohodnocení
- Zajímavé zaměstnanecké benefity
- Rozpis směn na měsíc dopředu
- Stabilní zázemí české společnosti
- Zaškolení, příjemný a přátelský kolektiv
V případě zájmu zašlete svůj profesní životopis a motivační dopis na email: cv.retail@manufaktura.cz, předmět zprávy: "Asistent/ka prodeje".