Novinka: Clear&Happy na problematickou pleť a akné. Nyní 3 + 1 ZDARMA!

Způsoby doručení

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme zpravidla následující pracovní den po dni objednání. Upozorňujeme však, že tato doba se může prodloužit o jeden až dva dny z důvodu přetížení na straně dopravců. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

K objednávce nad 1200 Kč od nás získáte dopravu po České republice nebo do Zásilkovny ZDARMA.

1. ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

U objednávky na území České republiky účtujeme balné a poštovné. Cena dopravy je uvedena v košíku.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání z našeho skladu. Bude Vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení Vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

2. ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

U objednávky na území České republiky účtujeme poštovné a balné. Cena dopravy je uvedena v košíku.

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den po dni odeslání z našeho skladu na jednu z 2700 pošt po celé České republice, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Kliknutím na „VYBRAT“ se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „POTVRDIT“ se adresa pošty uloží do košíku. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení Vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu Geis.

O možnostech vyzvednutí Vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

3. ČESKÁ POŠTA – BALÍKOVNA

U objednávky do Balíkovny účtujeme poštovné a balné. Cena dopravy je uvedena v košíku.

V košíku volíte výdejní místo Balíkovny (v ČR až 2000 výdejních míst). Balíček pro Vás bude v balíkovně připravený zpravidla druhý den od odeslání z našeho skladu. Více informací o službě najdete ZDE.

4. DPD

U objednávky účtujeme balné a poštovné. Cena dopravy je uvedena v košíku. Touto formou dopravy doručujeme pouze na území České republiky.

DPD Vám doručí Vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání z našeho skladu. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka Vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V den předání Vaší zásilky přepravci DPD jste z naší strany informováni e-mailem.

V případě nezastižení Vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se Vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení Vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní (dobírka), nebo 3 dny (platba předem).

4. DPD – VÝDEJNÍ MÍSTA

U objednávky do DPD - výdejní místa účtujeme poštovné a balné. Cena dopravy je uvedena v košíku.

V košíku volíte výdejní místo DD (v ČR až 1250 výdejních míst). Balíček pro Vás bude v DPD - výdejním místě připravený zpravidla druhý den od odeslání z našeho skladu. Více informací o službě najdete ZDE.

5. ZÁSILKOVNA

U objednávky účtujeme balné a poštovné. Cena dopravy je uvedena v košíku. Touto formou dopravy doručujeme pouze na území České republiky.

Vyberte si výdejní místo Zásilkovny, které Vám nejvíce vyhovuje. Jakmile Váš balíček předáme k přepravě, Zásilkovna Vám odešle e-mail s číslem zásilky. Po doručení balíčku na výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí.  Od této chvíle si svoji zásilku můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Svou zásilku můžete sledovat  ZDE.

Vybrat si můžete ze široké sítě více než 4600 výdejních míst v ČR. Seznam poboček se Vám zobrazí při výběru způsobu doručení v objednávce a na hlavní stránce Zásilkovna ZDE.

6. OSOBNÍ ODBĚR V PRODEJNÁCH MANUFAKUTRA

Svou objednávku si můžete vyzvednout ve vybraných prodejnách zdarma. Nakupte v našem e-shopu a již za 15 minut pro Vás bude Vaše objednávka připravena. Objednávku si můžete vyzvednout po dobu 7 dnů v otevírací době prodejny, kterou naleznete ZDE.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ZAHRANIČÍ

Zboží zasíláme i zákazníkům ze zahraničí, výjimkou je Velká Británie, kam momentálně NEDORUČUJEME.

Prostřednictvím přepravní společnosti DHL bohužel nemůžeme do zahraničí doručovat tyto produkty: pěna na holení, toaletní vody, dezinfekční gely i spreje.

Děkujeme za pochopení!

DOBA DODÁNÍ

Státy EU 3 – 5 dní
Státy mimo EU 5 – 7 dní

Poštovné

Cena poštovného závislého na množství a váze zboží. Cena se vám automaticky zobrazí při zadání adresy dodání.

Zákazníkům ze zahraničí nabízíme tyto platební metody a způsoby dopravy:

STÁTY EU

GP webpay – doprava DHL
Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí údaje potřebné pro platbu objednávky a ceny dopravy prostřednictvím platebního terminálu GP webpay. Ihned po provedení platby je objednávka připravena k expedici.

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoliv rady, kontaktujte nás na telefonicky!

STÁTY MIMO EU

GP webpay – doprava DHL
Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí údaje potřebné pro platbu objednávky a ceny dopravy prostřednictvím platebního terminálu GP webpay. Ihned po provedení platby je objednávka připravena k expedici a vyřízení celních dokumentů potřebných k dodání zboží mimo EU a následující expedici.

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoliv rady, kontaktujte nás na online chatu, e-mailu info@manufaktura.cz či telefonicky na telefonním čísle +420 230 234 392.

Informace o tom, jak zpracováváme a chráníme Vaše osobní údaje, najdete na stránce Ochrana osobních údajů.