Mezinárodní den žen: -20 % na šumivé koule do vany

Meruňka v novém: Rozhovor s kreativní ředitelkou Manufaktury

1.6. uvádíme vylepšenou kosmetickou řadu Meruňka a kdo jiný by nám o celém refitu mohl prozradit více než kreativní ředitelka Bára Čechová, která se v Manufaktuře již téměř 19 let podílí na vzniku produktů od první myšlenky, přes složení, design až po způsob prezentace.

Proč jsme se rozhodli představit kolekci Meruňka v novém?

K refitům našich stálých řad, v rámci kterých zohledňujeme trendy, zkvalitňujeme receptury a vylepšujeme design, přistupujeme pravidelně. Kolekci MERUŇKA jsme poprvé představili již v roce 2013. Po 10 letech, které uplynuly od jejího prvního uvedení, si tato výjimečně oblíbená kolekce zasloužila vylepšení.

Jaké změny si zákazníci všimnou nejdříve?

Hned na první pohled zákazníci zaznamenají nový, velmi čistý a jednoduchý design. Již tradičně jsme využili botanických motivů od skvělé výtvarnice Diany Delevové. Její šťavnaté meruňkové akvarely téměř vybízejí k nakousnutí.

Přístupu v duchu HAPPY SKIN konceptu však u nás v MANUFAKTUŘE najdete vlastně ve všech kosmetických výrobcích

A co složení?

To je samozřejmě nejdůležitější! Navázali jsme na původní, časem ověřené základy, ponechali velmi oblíbený parfém a obsah meruňkových výtažků. Receptury vybraných produktů jsme obohatili o mnoho nových skvělých ingrediencí – např. o kyselinu hyaluronovou, ovesný olej a beta-glukan, vitamíny A & C, studiemi ověřené aktivní látky pro péči o suché a poškozené vlasy atd. Nová meruňková kolekce je tak výjimečně vhodná během léta, kdy vlasy i pokožku zatěžujeme pobytem na slunci, v mořské vodě apod.

 

Zůstaly receptury výrobků stále vysoce přírodní?

Ano, zajisté. Nové receptury jsou ještě přírodnější, obsahují jemnější rostlinné základy, využívají šetrnější konzervace apod. Ze složení sprchového gelu a šamponu jsme také například odstranili lanolin a nahradili jej rostlinným glycerinem – jsou tak nyní vhodné i pro vegany.

Mysleli jste při refitu také na dnes tolik populární udržitelnost?

Udržitelnost je přirozenou součástí Manufaktury a při vývoji na ni myslíme vždy. Nová kolekce má např. o 1/3 větší lahvičku na sprchový gel a šampon (vyrobenou samozřejmě v ČR a s podílem recyklátu), větší a uživatelsky příjemnější lahvičku má i tělové mléko. Součástí kolekce jsou i nadále tuhé mýdlo a tuhý šampon, které vydrží násobně déle. Novinkou je náhradní 1litrová náplň ke sprchovému gelu.

Objevuje se v rámci refitu kolekce nějaký nový produkt?

Ano: toaletní voda v oblíbeném balení roll-on do kabelky a pak také sezónní produkt, který bude v nabídce vždy během jarního a letního období: hydratační, osvěžující a zklidňující pleťový sorbet. Bez tohoto skvělého pomocníka si již nedovedu představit letní dovolenou.

 

A otázka na závěr

Proč jsme se vlastně před lety rozhodli využít meruňku do kosmetiky?

Milujeme příběhy, tradice, lokálnost. Meruňka je pro nás symbolem českého léta – plná slunce, zdraví a vzpomínek na dětství. Pro využití v kosmetice jsou meruňkové výtažky ideální. Nabízí úžasné regenerační, zklidňující, omlazující a hydratační účinky. Co více si pro naši kosmetiku přát.

Informace o tom, jak zpracováváme a chráníme Vaše osobní údaje, najdete na stránce Ochrana osobních údajů.